15.Kerületi Momentumok

15.Kerületi Momentumok

OBI – szigor, csak szóban

2020. április 26. - újságíró15

Vasárnap délelőtt el kellett ugranom az OBI-ba (itt Fót felé, gondolom, mindenki ismeri) egy-két dolgot bevásárolni. Nem örültem neki, de vettem maszkot, s felkészültem rá, hogy ha esetleg sokan vannak, majd a bejárat előtt sorba kell állnom egy ideig.

A parkoló

hiába a figyelmeztetés, hogy kerüljük a tömeget – persze zsúfolásig, igaz, kár lenne tagadni, én is egy voltam a sok közül. A bevásárlókocsiknál figyelmeztetés: csak maszkban menjünk be. A bejáratnál felirat, egyszerre legfeljebb százan lehetnek bent. Kell-e mondanom: utóbbit senki nem ellenőrizte, pedig nyilvánvalóan jóval többen vásároltunk egyszerre, s a bent lévőknek jó indulattal is a fele volt csak maszkban.

Tudom, egyelőre csak kevesen betegedtek meg, kevesen haltak meg (Kevesen? Az elkerülhetetlennél az eggyel több is sok), de az biztos, hogy az emberek alapvetően fegyelmezetlenek. Mert lehet, hogy túl szigorúak a korlátozások (szerintem nem), de azt nem nekünk kell eldönteni. Nekünk az lenne a dolgunk, hogy betartsuk a szabályokat. Az OBI-nak meg pláne.

A bejegyzés trackback címe:

https://15keruletimomentumok.blog.hu/api/trackback/id/tr1115642096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása